Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Εκπαιδευτικό υλικό , τμήμα 4





 Στα παραπάνω στόχος είναι το παιδί να αντιστοιχίσει τις φιγούρες με τις σκιές του . Αυτό μπορεί να γίνει είτε με έναν μαρκαδόρο και βοήθεια από το γονιό, είτε κόβοντας τις σκιές σε κομμάτια ώστε να κολλάει την κάθε σκιά δίπλα στην αντίστοιχη εικόνα. Στα φύλλα με τα σχήματα και τα ζωάκια , μπορούμε παράλληλα να ρωτάμε τι είναι το καθένα για να μας πει ο μαθητής.
*σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης , μπορούμε να ζητάμε να μας κάνει την αντιστοίχιση νοητά με το χεράκι.






Στην πρώτη εικόνα μετράμε τα προσωπάκια και γράφουμε καρτούλες με τα αθροίσματα. Ζητάμε να μετρήσει την κάθε σειρά και να κολλήσει δίπλα την καρτέλα με το σωστό αποτέλεσμα. Παράλληλα ζητάμε να κάνει αναπαράσταση τα προσωπάκια με τα διάφορα συναισθήματα.
Στη δεύτερη εικόνα ζητάμε να μετρήσει τα προσωπάκια και να κυκλώσει τον αντίστοιχο αριθμό.
Στα επόμενα δύο φύλλα μετράμε τις εικόνες και αντιστοιχίζει ο μαθητής με τον κατάλληλο αριθμό.







Στις παραπάνω εικόνες, κόβουμε τα κομμάτια και ο μαθητής κολλάει τα δύο μισά ώστε σχηματιστούν σωστά τα ζωάκια(το ίδιο και στις εικόνες με τον παππού και την γιαγιά). Έπειτα ζητάμε να μας πει πως λέγεται το κάθε ζωάκι και όποιο δε γνωρίζει, το λέμε εμείς και ζητάμε να το επαναλάβει.                                                                                                                                             

Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης κάνουμε ό,τι μπορούμε προφορικά ή δείχνοντας με το χέρι μας. Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία.

Σιαμίδου Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου