Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Τμήμα 3


Αγαπητοί γονείς… Σ αυτές τις περίεργες μέρες που διανύουμε, η συνεργασία με το παιδί μας και τον εκπαιδευτικό της τάξης είναι αναγκαία. Προκειμένου να μη χαθεί η επαφή με τη σχολική πραγματικότητα κάθε βδομάδα θα αναρτώ το υλικό που σκόπευα να δουλέψω με τα παιδιά μου στην τάξη. Θα ήθελα να σας τονίσω πως οτιδήποτε δουλεύουμε με τα παιδιά, το κάνουμε σε μορφή παιχνιδιού. Δε χάνουμε καμία ευκαιρία να γελάσουμε και να τραγουδήσουμε και να χορέψουμε. Σε κάθε περίπτωση είμαι στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση ή οτιδήποτε άλλο προκύψει. Το προσωπικό μου e-mail είναι nicole_greek@hotmail.com.  


ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΜΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ-ΜΑΡΤΙΟΥ
©      Χρώματα+ Σχήματα [οπτική αντίληψη/λεξιλόγιο]
©      Εποχές (καιρός, ρούχα, τρόφιμα, δραστηριότητες/γιορτές) [λεξιλόγιο/ αυτόνομη διαβίωση]
©      Σωματική υγιεινή [αυτόνομη διαβίωση]
©      Μεγέθη- ποσότητες [προμαθηματικές έννοιες]
©      Αριθμοί ως το 10
©      Ενίσχυση αδρής- λεπτής κινητικότητας (σωστή λαβή μολυβιού, χρήση ψαλιδιού- κόλλας κλπ.)
©      Προγραφικές ασκήσεις (σωστή λαβή μολυβιού- γόμας, σωστή σειρά γραφής από αριστερά προς τα δεξιά)



ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1
«ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙΑ ΜΟΥ»
©       Χρώματα: Αναγνωρίζω τα χρώματα των αυτοκινήτων μου. Τα ομαδοποιώ βάσει χρώματος
©       Μεγέθη: Τα βάζω σε σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο. Συγκρίνω μεγέθη. «Ποιο είναι πιο μεγάλο από τα δύο; Ποιο είναι μικρότερο;»
©       Αρίθμηση: Μετρώ τα αυτοκινητάκια μου. «Ποια ομάδα έχει περισσότερα αυτοκινητάκια; Η μπλε ή η κόκκινη;»
©       Λεξιλόγιο: Φτιάχνω απλές προτάσεις (ή και ιστορίες αν μπορώ). «Αυτό είναι ένα κόκκινο αυτοκίνητο. Η μαμά κρατάει ένα μπλε αυτοκίνητο.»

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2
«ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ»
©       Μουσική + λεξιλόγιο:  «Οι εποχές του Βιβάλντι».  Βλέπω τα εξής βίντεο:
Παρατηρώ τις εικόνες των βίντεο και τις περιγράφω. Συζητώ για τα καιρικά φαινόμενα.
©       Λεξιλόγιο+ παιχνίδι: Παίζω με τη μαμά ή τον μπαμπά. Βλέπουμε μαζί με τυχαία σειρά τις παρακάτω εικόνες. Φωνάζουμε « Καλοκαίρι!» ή «Χειμώνας!» είτε «Ζέστη!» ή «Κρύο!». Προσπαθώ να το πω πιο γρήγορα από τον άλλον παίκτη!
©       Αισθητική αγωγή+ Λεξιλόγιο+ Αυτόνομη διαβίωση + Λεπτή κινητικότητα: Φύλλα εργασίας: Σύνδεση εποχών με καιρικά φαινόμενα, με ανάλογο ρουχισμό, εποχιακά φρούτα, εθνικές εορτές κλπ.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ:
 
 
 
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ.


Τονίζεται ιδιαίτερα η σημασία της συζήτησης με το παιδί. Το ενθαρρύνουμε να μιλά και να περιγράφει (στον βαθμό που μπορεί φυσικά).

 
 
 

Κι ένα επιπλέον παιχνιδάκι μνήμης: Κόβουμε τα τετραγωνάκια και τα γυρίζουμε ανάποδα. Κάθε φορά ανοίγουμε ένα τετραγωνάκι και προσπαθούμε να θυμηθούμε που είναι το όμοιο του! ΠΡΟΣΟΧΗ! Εξαιρετικά συχνά οι μικροί μας μαθητές έχουν καλύτερη μνήμη από μας!





H Εκπαιδευτικός του τμήματος 3: Καραγεώργη Νικολέτα 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου